donderdag 14 mei 2020

vrijdag 15 mei

Het is vrijdag 15 mei

Goeiemorgen iedereen, 
Fatima-Zahra, bij deze wil ik jou een heel gelukkige verjaardag wensen! 
En dan volgt nu het 3e pictomotionfilmpje.....


Allez, nog een duwtje en het is weekend.
Dit heb je vandaag nodig
FRANS: werkboek + classroomtest
WISKUNDE: target 6 + geodriehoek
SPELLING: kijker 7 
TAAL: kijker 6 + classroomtest
WERO: doorzettingsvermogen 


FRANS: (20 min.)
1) verbeter je oefeningen in je werkboek p 59-60-61
2) Classroomtest

WISKUNDE: (40 min.)
1) Verbeteren p 30 oef 8
2) Meetkunde T6 les 21

3) Herhaling p 32



SPELLING (30 min.)
1) verbeteren kijker 7 les 6
2) je maakt kijker 7 les 7

TAAL (30 min.)
1) verbeteren K6 Les 12
2) Test Taalwijs (je zal zien dat de test op 100 staat, maar dat klopt niet, het staat op 14)


WERO zie bericht van gisteren:
Ik verwacht dus dat iedereen het antwoord doorzendt tegen vanavond 18 uur.
Margot, Elias en Mila hebben het reeds opgelost.

Wie een tip wil, moet om 10 uur op de praatbox.
Vanaf volgende week wordt de praatbox verplaatst naar 14 uur. 


Groetjes en een fijn weekend ! 
Wat vind je van mijn nieuwe look?
Ik voel me precies een chirurg.....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten