donderdag 2 april 2020

vrijdag 3 april

Het is vrijdag 3 april

Hallokes iedereen,

De 3 weken corona-onderwijs zitten er bijna op.
Dit zijn de taakjes van vandaag.


1) verbeteren Franse oefeningen contact 15 (werkboek)
    verbeteren wiskunde p 10
    verbeteren spelling kijker 6 les 17
2) kweetet Frans: contact 15 de laatste oefeningen
3) test classroom Franse woordenschat
4) Vandaag geen wiskunde. Wel een foto-opdracht. Graag foto's nemen van de gemaakte bladzijden van target 6 zodat ik zie dat je de opdrachten goed gemaakt hebt en niet zomaar hebt overgeschreven van de correctiesleutel. Zend die dan door naar mijn mailadres. Misschien zal je hiervoor een beetje hulp moeten vragen aan je ouders.

5) Ten slotte zou ik jullie nog willen laten kennis maken met de Grote Verkeerstoets.
Elk jaar neem ik met het 5de leerjaar daar aan deel.
Ik zal jullie in de loop van de paasvakantie laten oefenen op de site www.verkeerstoets.be.
Vandaag proberen we het uit.

Iedereen krijgt zijn eigen code, die ik samen met een stappenplannetje zal doorzenden.
Je surft naar de site en drukt op 'leerlingen';
Dan moet je je code ingeven.
Ik wil dat iedereen vandaag het thema ' zichtbaarheid en fietsuitrusting' maakt.
Ik kan de score zien.
Als ik zie dat dat bij iedereen gelukt is, stel ik de andere thema's volgende week dan open.
Je kan dan zo veel oefenen als je zelf wil.
In de loop van het derde trimester is het de bedoeling dat we dan online de grote verkeerstest maken.
Ik zou er zeker geregeld op oefenen, want de verkeersregels blijven belangrijk.

Veel plezier ermee en prettig weekend.
Hoewel het dan vakantie is, krijgen jullie maandag zeker weer een bericht van mij.
Ik zal jullie blijven uitnodigen om geregeld eens iets te doen, om de verveling tegen te gaan.


Vele groetjes!!!!




 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten