maandag 6 april 2020

maandag 6 april

Hallokes iedereen,

Wat hebben we geluk met het mooie weer!!!!!
Mocht je toch op zoek zijn naar wat extraatjes, dan kan je.....


1) op www.verkeerstoets.be  alle thema's oefenen
2) op kweetet oefenen voor Frans en spelling. (wiskunde volgt later)
3) nog steeds foto's doorzenden met de 3d-dieren. Ik kreeg er ondertussen eentje door van Ewoud.
4) Op de schoolblog heeft mevrouw Joke ook een heleboel zaken klaargezet.



Ik kreeg van 8 leerlingen de foto's doorgezonden van het rekenboek.
Graag had ik de foto's van het rekenboek gekregen van Belhassen, Imrane, Yahya, Ilias, Anouk en Mathis.

Ik zond ook een enquête door naar de ouders.
Van 10 kinderen kreeg ik een antwoord terug.
Ik lees graag de antwoorden van alle ouders, .... dus vul gerust nog in.

Groetjes juf.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten