dinsdag 19 mei 2020

woensdag 20 mei

Het is woensdag 20 mei (morgen en vrijdag geen taakjes voor mij, maar wel een mini-opdrachtje die je voor Elias moet maken)

Dit heb je vandaag nodig:
FRANS: boek - werkboek - dialoogje - powerpoint  - classroom
SPELLING: kijker 7
WISKUNDE: target 7 -  classroom
TAAL: kijker 7
WERO: wie het antwoord nog niet heeft doorgezonden, nog  een laatste inspanning 

Het is woensdag, dus de praatbox is om 10 uur. 

FRANS (45 tot 60 min)

1) Contact 18: herbekijken van het dialoogje + woordenschat en zinnen                                               
2) werkboek p 62 oef 1 + p 63 oef 6 + p 64 oef 7
3) Aan welke werkwoorden maakte je gisteren fouten? Fris die werkwoorden op. Daarna maak je een nieuwe classroomtest (deel 2) over diezelfde werkwoorden (opnieuw op 30 punten!)

SPELLING (30 min.)
1)  verbeteren K7 les 8
2) K7 les 9 maken


WISKUNDE (45 tot 60 min)

1) De resultaten van getallenkennis en bewerkingen vielen wat tegen. Ik heb ook gemerkt dat ikzelf ook hier en daar wat over het hoofd heb gezien. Daarom zou ik graag hebben dat iedereen de beide testen vandaag in alle rust opnieuw maakt. Omdat dat wel wat inspanningen vraagt, heb ik de nieuwe les van wiskunde weggelaten. 

2) verbeteren T7 p 2



TAAL: (45 min)
1) verbeteren test begrijpend lezen. STUUR JE SCORE DOOR NAAR MIJ IN JE MAILTJE. 



2)Kijker 7 les 2 (deeltje) 





WERO
Ik heb nog niet alle antwoorden binnen gekregen. Ik wacht nog op het antwoord van 7 leerlingen................ Wacht niet te lang, de tijd dringt......





KIJKEN JULLIE MORGEN ZEKER EENS OP DE BLOG? 
NEE, GEEN HUISWERK MAAR TOCH DE MOEITE OM EENS TE GAAN PIEPEN.
DOE HET VOOR ELIAS. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten