donderdag 16 april 2020

donderdag 16 april

Het is donderdag 16 april,

Geen paniek, ik ben hier nog niet met taakjes hoor.....

Ik kreeg van Nora en Margot nog enkele leuke foto's/ filmpjes.
De tapa's die Mila gemaakt heeft, was ik blijkbaar uit het oog verloren. 😕


Zoals jullie weten, kunnen we de komende 2 weken nog niet naar school.
Dat is een heel spijtige zaak, want dit duurt nu toch al een tijdje.
Ik mis mijn fijne klas, de stralende gezichten, de leuke babbels, en ja .... ook het lesgeven.
Hopelijk is iedereen nog gezond en wel, alsook jullie familie.

Toch starten we maandag 20 april met het 3de trimester in het 5de leerjaar.
We zullen er het beste moeten van maken.
Maandag gaan we opnieuw van start.
Er zullen er paar nieuwigheden aan toegevoegd worden.
Zo zal ik nieuwe leerstof aanbieden via korte filmpjes.
Je zal ook 2 x per dag vragen kunnen stellen via praatbox.
Je zal ook elke dag een mailtje naar mij moeten zenden dat je klaar bent met je taken.


Geniet nog even van de vakantie.
Vanaf maandag staat iedereen weer paraat.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten