maandag 23 maart 2020

woordje uitleg

Hallokes iedereen,

Mag ik er iedereen op wijzen dat je elke dag naar de blog moet kijken. Het is de enige manier voor mij om duidelijk over te brengen wat ik van jullie verwacht. Ik kan elke dag zien hoeveel leerlingen er naar de blog kijken en dat zijn ze heus niet allemaal.
Ik krijg ook geregeld een vraagje die ik met plezier beantwoord maar kijk steeds goed naar de opdracht. Vaak zijn het gewoon leesfoutjes.

Over de testjes op classroom; weet dat die punten NIET meetellen voor jullie rapport. Ze zijn alleen bedoeld om jullie kennis te testen op een leuke manier.
Ik verwacht zeker niet dat jullie telkens een berichtje zenden dat jullie het gemaakt hebben, maar het mag natuurlijk wel. Telkens je iets maakt, zie ik dat sowieso met de score erbij. Ook van kweetet is dat zo.

Tenslotte nog even dit: ik ben sinds vorige week dinsdag ziek. Omdat ik eerst een snotvalling, dan koorts en dan spierpijn had, moest ik in quarantaine. Er zijn heel wat mensen die een beetje hetzelfde meemaken. Aangezien ik niet hoest en goed kan ademen, lijkt het geen Corona te zijn. Dus dat is geruststellend.
 Ik probeer vanuit mijn zetel/ bed telkens toch de opdrachtjes klaar te zetten voor jullie. Praten via hangouts is moeilijker voor mij.
Maak je geen zorgen, ik word goed verzorgd en ik ben een taaie.

Ziezo, toi toi toi.
Hou het gezond.
Knipoog, je juf.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten