dinsdag 24 maart 2020

woensdag 25 maart

Hallo iedereen,

Ik kreeg heel wat lieve mailtjes.
Ik kan je zeggen dat ik een klein beetje beter ben, maar het is met muizenstapjes dat ik vooruit ga.
Het is wel zo dat het mailtje niet zomaar een paar korte zinnetjes mocht zijn.
Er stond duidelijk dat er 8 volwaardige zinnen moesten geschreven worden. Sommige schrijven geen 4 zinnen. Ten tweede: volwaardige zinnen met correcte spelling , dus ook met hoofdletters en leestekens.

Deze leerlingen zijn voor mij in orde: Mila - Anouk - Ewoud - Elisa - Fatima-Zahra, Margot, Thi My Nhi en Maarten
De andere leerlingen moeten hun tekst aanpassen.

Andere taken voor vandaag zijn:
1)  wiskunde T5 les 22 met correctiesleutel
        +
     wiskunde: target 6 les 1 p 1 (kenmerken van deelbaarheid: dit is herhaling)
        +
     herhalen formules (morgen testje)

2) Frans: testje classroom
 

3)  kweetet taal: 2 taken taalwijs

4)  spelling kijker 6 les 14 (opnieuw loepje nodig)

groetjes

PS: ik kreeg alweer 3 foto's binnen
Blijf gerust doorsturen, dan hebben we weer iets om naar uit te kijken in het weekend.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten