maandag 16 maart 2020

maandag 16 maart :

Het is maandag 16 maart.

Hallokes iedereen,


Vanaf vandaag krijgen jullie elke dag een aantal opdrachten op deze blog. Jullie kiezen zelf wanneer jullie vandaag deze taken maken, maar stel ze NIET uit tot de andere dag. In het weekend geef ik geen opdrachten.

VERPLICHT:
1) Zend mij een mail via jouw account(naar priscilla.himpe@kbhonline.be) zodat ik weet dat dat van iedereen lukt. Op die manier kan ik ook documenten naar jullie mailen zoals bv. de powerpoint van Frans. Probeer dat te doen met jouw account die je van mij gekregen hebt (strookje).
2) Frans: op kweetet contact 14 oef 1-2-3-4 maken.
3) wero: zorg dat je leertaak af is ( in de loop van deze week krijg je de toets doorgemaild. )
4)  Wiskunde: Target 5 p 20 maak 1 vermenigvuldiging/ p 21 maak 1 deling.
5) Woordenhamster: woorden met au- auw - ou - ouw (is dus de 2e keer)

Magjes:
Op kweetet plaats ik magjes voor iedereen die meer oefeningen wil maken. Het is logisch dat daar 'magjes' bij staat.

Wie graag nog meer weet over het Coronavirus:
klik op deze link
https://www.ketnet.be/karrewiet/meer-weten/alles-over-het-coronavirus?fbclid=IwAR1Yh1m9jN46idw0mr8eDR9C3JMPkeGr6QE1S9xdg4yZZMH81bSD8oMeNsU


Vele groetjes , jullie juf.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten