woensdag 31 december 2014

Imany stelt zich voor.

Omdat iedereen een verslagje moest schrijven over het oorlogsproject en Imany er toen nog niet bij was, kreeg hij een aangepaste  opdracht. Hij moest zich kort voorstellen en een kerstwens formuleren.


Ik ben Imany Courtens,  ik ben 11 jaar en ik ben geboren op 30 oktober 2003.  Ik zie het zitten in mijn nieuwe school en nieuwe klas.  Ik heb al veel vrienden. De Vleugel is een toffe school, de meesters en juffrouwen zijn ook heel tof . De leerlingen van het 1ste 2de 3de 4de 5de 6de zijn leuke en toffe kinderen . En de juffen waar ik nu zit zijn heel tof. Als je nieuw bent , is het moeilijk om vrienden te krijgen en in de vleugel niet.  In de vleugel pesten ze jou niet en vechten ook niet. In de vleugel doe je leuke dingen zoals  liedjes zingen en knutselen . Ik wens het kleuter en het 1ste 2de 3de 4de 5de 6de leerjaar en de leerkrachten  een gelukkige kerst en gelukkig Nieuwjaar. En  juffrouw en meesters nog veel geluk in het leerjaar waar je zit . Ik beloof als het speeltijd is dat ik mij beheers en dat ik niet  ga vechten of schelden. Vele groetjes Imany  Courtens .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten